fredag 28 december 2007

Årsredovisning 2007

Ett fantastiskt smashing år. Jävlar vad jag legat i, druckit ett tusental öl och lärt känna många och åter många underbara människor.
Några nya vänner i raden är: Tres, Johan Eriksson, Mirre, BS, Malin, Mika, Rebecca och Domi, Tilda, Martin, Nico, Sten och några pärlor till.
Inga nya könssjukdomar är tagna lyckligtvis. Tre av fyra nyårslöften är avklarade, det sist nämnda får vara med i gamet ett tag till. Emil är iallafall avklarad, lika så sluta sakna kärlek som inte finns och att ändra åsikt angående pojkvänner och förhållanden. Sluta snusa gjorde jag, och började igen. Lite för gott än så länge.
Årets nyårslöfte blir nog att månad för månad försöka bli bättre på olika saker, jobba med att älska och känna sig älskad, till exempel.
Sen också att hålla koll förtärandet av alkohol, ty jag tror aldrig att jag varit så full så ofta som jag varit i år. Jag tänkte räkna antalet festdagar och i viss mån hur många öl jag druckit. Och sen avgöra om det är okej eller inte. Givetvis kommer jag tycka att det är lugnt. Jag är förbövelen bara tjuett. Då är faktiskt det mesta filbunke, spetsad eller ej. Och så länge jag står fast vid devisen att knark är bajs är det nog ingen fara på taket.

Det har varit ett underwünderbart år, det bästa hittils, och ja det slår till och med 2005, med allt vad det innebär. Tack. Jag hoppas det kommer fler som även slår detta.

Godare nytt år.

Inga kommentarer: