torsdag 6 december 2007

Meraa Meraaa

Jag måste få hoppas. Därför måste jag höra av mig. Egentligen kanske inte för att kolla att han är så bra som jag tror, utan för att jag vill kunna hoppas på att det över huvudtaget finns nån som är bra, nån man gillar och känner sig safe med.


För min skull. Jag behöver kärlek. För min skull.
Jag vill inte, nej gud förbjude, jag vill våga vägra le luv. Men jag kan inte. skiten kommer krypandes, typ som Samara. Jag vill inte. Jag har det ju alldeles prima skinka utan!

Jobbigt med varm marinad. Äh jag vill veta om han är värd att gilla. Och om det är värt att gilla.

hohooo luftslott! hard times! I need more love everyday of my life. SKULLRING, FAST CAR, HOT CHICKS, MONEY; lazy easy things

Men du. allt för att göra livet lite mer spännande.

Inga kommentarer: