måndag 3 december 2007

Helgen v. 48

Stupfull och säkert ganska vidervärdigt fyllesnygg, sprang jag rakt ut i natten och lämnade det förflutna bakom mig, rakt ut mot något kanske lite varmt och skönt.
En gammal luvstory hade också sin top under helgen vecka 48, fast 2005. En otrohetshistoria som jag till synes gick helskinnad ur. Men det gjorde jag absolut inte. Och hans flickvän vet fortfarande ingenting.

Men det här känns lite bättre. Varför? För det första finns det ingen bedragen flickvän som han i slutändan väljer. För det andra verkar han till och med bättre än den oövervineliga Emil, min första flash-woohoohoo kärlek. Och för det tredje är han vuxen. Givetvis inte utan issues men han känns lugn och cool.

Jag får se om han känns värd besväret längre fram, men jag tror det, det lilla jag såg genom mina flaskbottnar.

Nu har helgen v. 48 tagit slut.

Inga kommentarer: