tisdag 22 maj 2007

Man out of three

När jag var yngre tyckte jag att Djungel George, alltså Brendan Fraser, var sexig. Jag kunde titta om och om igen på den där skitfilmen, alltid lika givande.
Sen blev jag lite äldre och fick upp ögonen för Henrik Schyffert, och senare Nisse Edwall. Ja, här jämför jag alltså Henkan och Nisse med Djungel George, men de har det allihop; det där lite crazy-flying-fuck-suget i blicken, and I love it.

I vilket fall, när jag var arton träffade jag ett gäng snubbar, och en av dem, Jonas, är än idag det sexigaste jag nånsin sett. Jonas är the perfect match-mix av dessa tre nöjesprofiler. Lite cravings typ.
Vi har idag ingen kontakt, och han har inte fastnat på någon bild, till min stora glädje dock har vi samma festivalränn på g.

Anyway, get my point med karlarna nedan.





5 kommentarer:

Anonym sa...

Hey. Ring mig när du har tid att ses. / Petra

motherfakka sa...

vilka blickar.

Ausa sa...

Pe: Ja jo vi hörs av

motherfukka: Im tellin you

Anonym sa...

hade inga pengar på mobilen.. jag drog hem igår. var på debaser i tisdags och hade det alldeles för påfyllt. /T Ps. jag hade också a thing going on för djungelgeorge men jag vågade aldrig säga det till nån. D.s.

Ausa sa...

T: du, lördag blir smashing!