lördag 28 juni 2008

Noll

Har rensat hjärna och dator på mög. Städat lägenheten, tvättat och manglat. Kaos kräver struktur. Har inom loppet av en vecka knullat två snubbar jag inte skulle hänga i julgranen alls, om det inte vore för att jag var full och kåt.

I övrigt är jag en till bredden fylld butelj just nu, drack mig nästan, det kändes så imorse iallafall, till döds tre dagar i rad. Magen har smärtat och jag befarar att mjälten ( det är mjälten va, som renar blodet på gift/alkohol?) fått ett rejält kok stryk.
Har dubbelbokat mig under nästa vecka på två jobb, får lösa det som lösas kan imorgon, samt måste städa ut vindsförrådet i gamla läggan. Jippie. Kommer dock vara cosmiskt skönt när det är över.

Insåg idag vid rensandet av gamla texter, bilder och såntdärnt, att jag är helt klart på min snygghetstopp nu, men att jag var fan så mycket mer kreativ då, två tre år sen. Det var nog misären som satte ribban those days.
Ens viljan är knapp att skriva här nu för tiden. Inget skriv- sug/driv/smatter känns av. Och det blir dåligt.
Så hej, jag skriver inte mer for the moment.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är levern som rensar blodet på alkohol.. alkisar får skrumplever you know ^^

Ausa sa...

tack. fast det var vid liten eftertanke njurarna jag hade ont i.

Ausa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.