onsdag 28 maj 2008

Railroad blues

Jag äter burkchampinjoner, har tvättat och manglat lakan, och har nästan packat klart, sista rycket gör jag ikväll. Har julnumret av playboy på bordet framför mig, beastie boys i hela lilla läggan och inser att detta inte alls är en skitdag som jag känt mer eller mindre sen jag vaknade i morse.

Men, det finns sällan ett sådant Men, dock så, idag gör det det. Och det stavas kondylom. Fittjävlaskit jag har fått skiten tillbaka. Sist var 2 år sen, och jag trodde att thats it, trots att det r en lifelong "sjukodm", men nu passar det inte alls.
Grinar lite illa och skriker att SATANA PERKELE! inte nu, jag vill ju mest bara ligga, och inte ligga där och önska att det vore över.

Fast inte mörkar det egentligen denna gräddfil jag glider fram i.

Inga kommentarer: