måndag 29 oktober 2007

No one belongs here more than you

Jo yes baby, du är närvarande som om du vore död, borta, gone forever. Du finns här hela tiden. Jag saknar dig på samma sätt, nog för att jag vet att du lever, men du fattas mig.
Du menar på att jag inte har rätt att inte älska dig. Den rätten åtar jag mig aldrig.

"Vi läser böcker om och av Strindberg för att förstå dem vi älskar"

Dagdrömmer om att vara gift med dig. Jag som inte ens tycker att äktenskaps grejen verkar vara så värst mycket att hänga i julgranen.
Men det är du. Kom och häng i min gran. Till jul spelar vi Queen, men är i övrigt svenniga med resten av vår familj, kalle anka och det du vet.

Var rätt heartbroken över mig själv och mitt ständiga brännande av våra broar och skepp, fram till att jag kom på att de kan resas åter. Better than ever baby.

Inga kommentarer: